Затверджено порядок ведення реєстру прав на нерухоме майно

Прес-служба Міністерства юстиції — 26/10/2011:

Кабінет Міністрів затвердив порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Відповідну постанову, що була розроблена Міністерством юстиції на виконання Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», було ухвалено у середу, 26 жовтня, на урядовому засіданні. Про це повідомив Міністр юстиції Олександр Лавринович.

Міністр нагадав, що державна реєстрація прав на нерухоме майно в порядку, визначеному згаданим Законом, здійснюватиметься в Україні з 1 січня 2012 року. При цьому, закон визначає, що порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно має бути затверджений Кабінетом Міністрів.

Ухвалена постанова регламентує процедуру ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку здійснюватиме новостворена Державна реєстраційна служба (Укрдержреєстр) та структурні підрозділи територіальних органів Мінюсту, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру.

Зокрема, врегульовано питання, повязані з реєстрацією запитів, пошуком відомостей, внесенням відповідних записів, оформленням рішень і свідоцтв щодо права власності на нерухоме майно, наданням інформації фізичним та юридичним особам, а також інші питання здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Реєстр міститиме інформацію про нерухоме майно; право власності та субєктів цього права; інші речові права та субєктів цих прав; обтяження прав на нерухоме майно та субєктів цих прав.

Передбачається, що витяги з реєстру надаватимуться, зокрема, власникам нерухомого майна або їх спадкоємцям; особам, в інтересах яких встановлено обтяження речових прав на нерухоме майно; особам, які мають речові права на нерухоме майно, в процедурі державної реєстрації такого права та інших випадках.

Міністр юстиції наголосив, що постанова забезпечить належну реалізацію Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», оскільки з її прийняттям детально регламентовано всі процедури, необхідні для функціонування Державного реєстру прав — реєстрацію заяв, запитів у базі даних; пошук відомостей; внесення записів, змін до них, скасування таких записів тощо.

Возникли вопросы?

Позвоните по тел. +38(099) 015-84-79
или
Заполните форму и мы с вами свяжемся